Полезные советы, бесплатный софт
Меню сайта
Категории раздела
Человек и деньги [24]
Карьера и успех [8]
Экономика и бизнес [29]
Форма входа
Поиск
Наш опрос
Оценка моего сайта
Всего ответов: 63
Главная » Статьи » Деньги и успех » Человек и деньги

Спiвбесiда та зарплата

Спiвбесiда при прийомi на роботу обов’язково включає  обговорення розмiру грошової винагороди i соцпакету. Тут все  залежить не лише вiд  роботодавця, а й  вiд претендента. Думка, що торгуватися  з приводу зарплати не варто, в коренi невiрна. Як вважають фахiвцi, торгуватися можна i навiть потрiбно... 
 
Найчастiше роботодавець краще сприймає працiвника, який готовий торгуватися за вищу зарплату при прийомi на роботу, нiж того, хто вiдразу без жодного торгу погоджується на гiрше, не викликаючи пошани. 
Втiм, далеко не всiм вдається виторгувати собi кращi умови роботи. На думку рекрутерiв, найчастiше це вiдбувається тому, що кандидати не знають правил торгiвлi i не уявляють собi, на основi чого роботодавець встановлює для них ту чи iншу зарплату. 
Насправдi, за оцiнками кадровикiв, лише 30% компанiй не готовi торгуватися i пропонують кандидатам фiксовану зарплату. Найчастiше до групи незговiрливих потрапляють компанiї сектору «FMCG» (торгiвля товарами народного споживання), банки i бiльшiсть великих мiжнародних корпорацiй, в яких є затверджена, i тому негнучка, тарифна сiтка. Решта роботодавцiв завжди має зарплатну вилку. Цiлком природно, що верхня межа цiєї вилки зазвичай претенденту не повiдомляється. 
При обговореннi рiвня зарплати роботодавець традицiйно починає з найнижчого рiвня. Це цiлком зрозумiло, але тушуватися тут не варто. Цiлком допустимо назвати свою верхню зарплатну планку i поступово спускатися до рiвня, який влаштує i роботодавця, i працiвника. 
При цьому, як говорять фахiвцi, в ходi таких торгiв з’ясовується багато корисної iнформацiї про компанiю i характер роботи. Чим жвавiшим був торг, тим краще потiм працюватиме спiвробiтник, вважають HR-менеджери. Якщо спiвробiтник вiдчуває, що рiвень його зарплати не вiдповiдає об’єму роботи, то вiн швидко залишить компанiю. Тому при торгiвлi претенденту є сенс найкраще довiдатися, за що вiн отримуватиме свою зарплату. 
Найголовнiше, говорять фахiвцi, обрати правильний момент для початку обговорення зарплати. З порогу висувати зарплатнi вимоги вважається моветоном. Краще зачекати, поки про це заговорить сам рекрутер. Кандидат, який дуже зацiкавлений у зарплатi, викликає пiдозру. Про таких претендентiв у роботодавця може скластися враження, що тi бiльше думають про грошi, нiж про роботу, частiше вимагатимуть пiдвищення зарплати i готовi змiнити роботу. 
Бiльше того, фахiвцi радять кандидатам вести розмову про зарплату в акуратнiй формi. Слiд чiтко обґрунтувати свою точку зору i не забути похвалити роботодавця. Наприклад, своє прохання про пiдвищення запропонованої зарплати можна завуалювати похвалою наступним чином: «Менi дуже подобається ваша компанiя. Я б iз задоволенням у нiй попрацював. Але я змiг би прийняти вашу пропозицiю тiльки тодi, коли б моя зарплата дорiвнювала такiй-то сумi». Такий вислiв покаже, що необхiднiсть пiдвищення пропозицiї по зарплатi викликано об’єктивними причинами.

Джерело: «NewsRU»

Що  робити з клiєнтом?

 
Дехто запитує: «Як краще  спiлкуватися з  клiєнтом? Як побудувати переговорну тактику? Не могли б Ви дати пораду?». Спробуємо Вам допомогти, дорогi друзi... 
 
Викиньте з голови всi iмпортнi рецепти i технологiї - в нас свiй менталiтет. Ось наскiльки б було приємнiше, якщо б простий комiвояжер замiсть «Добридень. Я хочу розповiсти Вам дивовижну iсторiю про диво-чайник...» (пiсля таких слiв хочеться засунути йому в рот авiацiйний кулемет i сказати «Нiчого особисто не маю проти чайника, ти розплатишся лише за доставку!»), сказав би: «Привiт, шнурки! Братан вчора магазин пiдломив, ось залишилося небагато... Хто вiдмовиться - покараю». Добру усмiшку можна залишити. 
Мiсце для переговорiв має бути пiдготовлене наперед. Бажано обрати примiщення, де не ловить мобiльник. Мiськi телефони передбачливо вiдключiть. Краще навiть демонстративно обрiзати дрiт здоровенним тесаком безпосередньо на очах вiдвiдувача. Клiєнт має знати, що допомоги чекати нi звiдки. 
Коли клiєнт сяде, вiдразу закрийте дверi на ключ. Ключ пiд час переговорiв рекомендується вертiти на пальцi перед носом супротивника - нехай бачить, що все у ваших руках. 
Ваше крiсло має бути загрозливо величезним у порiвняннi з маленьким табуретом (бажано, зламаним), наданим спiвбесiднику. Клiєнт має бути розчавлений i зiм’ятий вашою потужнiстю i величчю. Непогано також передбачити деякi деталi iнтер’єру, що стимулюють переговорний процес: паяльник, що висить на стiнi, набiр хiрургiчних iнструментiв, що грайливо виглядає з верхнього ящика столу, канонiчне розп’яття на столi з надписом «вiн не пiдписав договiр...». 
В обличчя клiєнту обов’язково має свiтити яскраве свiтло. Вас виручать такi яскравi фотографiчнi лампи - купiть вiдразу десяток. 
Закрийте жалюзi на вiкнах i заховайте офiсний годинник - нехай вiн втратить вiдлiк часу. Намагайтеся зробити так, щоб клiєнт перестав орiєнтуватися в часi. 
За спиною клiєнта має постiйно стояти Ваш спiвробiтник, який змусить цю тремтячу тварюку нервувати i вiдчувати себе незатишно. 
Будьте у всеозброєннi - придiлiть увагу дрiбницям. Намагайтеся, наприклад, завчасно роздобути останню новинку компанiї «Паркер» - ручку, що стрiляє чергами з пiдствольником. 
Не давайте клiєнту схаменутися - постiйно перебивайте його, не даючи вставити слово. Пам’ятайте - не можна давати ворогу передих! 
Нехай ваша секретарка наперед репетирує на манекенi, як найвдалiше пролити каву на клiєнта. Тут важлива не лише площа покриття, а й максимально висока температура напою, що пiдсилює вражаючий ефект. 
Постiйно кричiть на нього. Якщо у вас слабкий голос, то використовуйте мегафон, нацiлений прямо в обличчя дiлового партнера. 
Потурбуйтеся про охорону на виходi. Вiдомi випадки, коли клiєнт змiг вирватися i втекти, зламавши дверi. 
Пурген у чаї - вiдмiнний мозковий стимулятор. 
Не вiдпускайте його в туалет. Сакральне слово «Сидiти!!!» дiє безвiдмовно в поєднаннi з максимальною гучнiстю мегафону. 
Трохи бензину в попiльничку, i хрiн iз ним - нехай палить... 
Дайте зрозумiти клiєнту, що, в принципi, його пiдпис на документi не дуже й потрiбен - все й так вже вирiшено. 
Частiше нагадуйте клiєнту, що в нього є дружина-красуня i двоє чарiвних хлоп’ят. 
Допустиме знаходження на столi банки з валiдолом, але якщо вiн потягнеться за нею - грайливо бийте його по руках. Не купуйтеся на благання i прохаючий погляд: немає пiдпису - немає пiгулки. 
Нагадуйте клiєнту, що життя лише починається, за вiкном вирує весна, а дружина чекає його вдома з улюбленим пирогом. 
Вийшовши на вулицю пiсля пiдписання договору, клiєнт має бути щасливим. 
Нехай вiн вдихне повними грудьми повiтря свободи, що п’янить, i закричить у бездонне небо: «Все прааавииильнооо зрооообиииив!».

Категория: Человек и деньги | Добавил: limonchik (10.08.2009) | Автор: Леся
Просмотров: 632 | Теги: зарплата, співбесіда | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Мини-чат
Друзья сайта
  • Автоматический обмен електронных денег
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Rambler's Top100

    Copyright MyCorp © 2025 Сделать бесплатный сайт с uCoz

    Редакция не несет ответственности за достоверность информации, опубликaованной в рекламных материалах. Использование материалов FREEWORLD-1000 разрешено только при наличии активной ссылки на главную страницу портала freeworld-1000.at.ua

    Внимание! Сайт в стадии разработки поэтому некоторые ссылки могут временно не работать или не содежать достаточной информации